Administrator
Zawody mieszkańców Tellis (Od najwyższego do najniższego stopnia. Początkowo można wybrać najniższy stopień z jednego z działów nie wliczając w to władzy. ). O zdobyciu następnego szczebla decyduje władca.
Po myślnikach wypisane są dochody miesięczne w danym zawodzie.
WALUTĄ W DIESIE JEST COPIA (łac. bogactwo)!
WŁADZA
1. Unguis (władca) - 400 cp
2. Zastępca Unguisa - 300 cp
3. Członek rady - 200 cp
W Tellis władzę sprawuje Unguis, ale każda jego decyzja musi być zatwierdzona przez radę większością głosów. Władcą może zostać każdy, jeżeli tylko zostanie wybrany przez lud. Unguisem jest się aż do śmierci bądź do abdykacji, która może być wymuszona przez radę lub lud.
WOJSKO
Wojsko Tellis wzorowane jest na armii Viregnum, chociaż nie jest aż tak rozbudowane.
1. Generał - dowódca wojska - 350 cp
2. Pułkownik - dowódca pułku (w pułku wchodzą trzy kompanie) - 330 cp
3. Podpułkownik - zastępca pułkownika - 300 cp
4. Kapitan - dowódca kompanii ( w skład kompanii wchodzą 3 drużyny) - 250 cp
5. Porucznik - zastępca kapitana - 200 cp
6. Sierżant - dowodca drużyny (w skałd drużyny wchodzi 5 osób w tym dowódca) - 150 cp
7. Szeregowy - 100 cp
NAJEMNICY
1. Herszt Najemników - 300 cp
2. Zastępca Herszta - 220 cp
3. Najemnicy - 200 cp
Wykwalifikowani i bezwzględni wojownicy wykonujący zlecenia wszelkiej maści, oczywiście za odpowiednia opłata.
UWAGA! Pieniądze ze zleceń gromadzone są w skarbcu najemników i wykorzystywane są do kupowania członkom dodatkowego wyposażenia. Zawsze WSZYSTKIM TYLE SAMO!
MEDYCY
Jako, że zwierzołaki mają dwoistą naturę zapadają na choroby charakterystyczne dla ludzi jak i dla zwierząt, dlatego ich lekarze są jednymi z lepiej wykwalifikowanych medyków w znanym im świecie, jeśli chodzi o najczęstsze choroby i urazy, niestety żeby wyleczyć poważniejsze schorzenia mieszkańcy Tellis muszą udać się do Viregnum.
1. Medyk - 350 cp
2. Praktykant - 200 cp
Wszelkie inne zawody mogą być proponowane. Zostaną rozpatrzone.
Offline